סיפורה של קבוצת האימהות בטבריה

סיפורה של קבוצת האימהות בטבריה בהנחיית אורנה שי ינואר 2018   בשלוחת מילם בטבריה – יש לי חדר משלי. בבואֵך לשם, תעברי דרך חצר קטנה, מוצֶלת תחת עצי המנגו והלימון, מרוצפת בקורות עץ ומפרידה בין העולם שבחוץ לבין העולם הפנימי שבתוכך, שאִתו את מגיעה אל החדר. לאחרונה, הפך החדר לספינה. החלטתי לאפשר מקום לקבוצת אימהות…

קרא עוד

הגיל השלישי- פנינו לאן? תכנון משפחתי ומשפטי להורי מתמודדים

קבוצה חדשה נפתחת במילם נתניה:

 

בהנחית עו"ס יעל אייזנברג ועו"ד זהבית קורבר

הקבוצה תיפתח בחודש נובמבר, אחת לשבוע, במשך 15 מפגשים.

המעוניינים מוזמנים לפנות אלינו לתיאום ראיון אישי.

09-8335042

milamneta@enosh.org.il

אוסף מחשבות והדהודים מתוך קבוצת הורים

סיום קבוצת הורים שלב ב'- אוסף מחשבות והדהודים מתוך קולות המשתתפות שנשמעו במפגש של התבוננות בתהליך   רגע לפני סיום התהליך של קבוצת ההורים, עצרנו לרגע, הבטנו לאחור, והתבוננו על הדרך בה הלכנו עד היום. שאלנו את עצמנו.. מתי היתה לי הזדמנות להגיע למקום שבו הרגשתי מוזמנת, להיות כמו שאני, ולא רק זה, אלא להביא…

קרא עוד

מאי נראות לשותפות- המלצה על ספר חדש

כמה פעמים הרגשתם שלא רואים אתכם? לא מבינים מה עובר עליכם? שמתייחסים אל המשפחה בבריאות הנפש כאילו היא שקופה …? בשנים האחרונות נעשת עבודה מאומצצת כדי לקדם את התפיסה שאי אפשר לדבר על שיקום בבריאות הנפש מבלי שלוקחים בחשבון את המשפחה. אנחנו נמצאים בתקופה בה השינוי מתחיל לחלחל, ויותר ויותר משפחות נעזרות, משפיעות ושותפות .…

קרא עוד

אפוטרופסות- מושגי יסוד, מינוי אפוטרופסות ועוד

הגדרה: המונח אפוטרופוס מקורו ביוונית (אֶפִּיטְרוֹפּוֹס) ומשמעותו: נאמן, משגיח, אדמיניסטראטור, מוציא לפועל. מהי אפוטרופסות? אפוטרופסות הנה הזכות והחובה להגן, לדאוג לצרכים, לנהוג במסירות ולנהל את העניינים של אדם אחר שאינו יכול, דרך קבע או דרך ארעית, לדאוג לענייניו, כולם או מקצתם. במילוי תפקידיו חייב האפוטרופוס לנהוג לטובת החסוי כדרך שאדם מסור היה נוהג בנסיבות העניין.…

קרא עוד

נוהל טיפול בפניות / תלונות הציבור במערך השיקום

משרד הבריאות רואה חשיבות רבה במתן שירות איכותי לאנשים הזכאים לסל שיקום לפי חוק שיקום נכי נפש בקהילה (להלן: משתקמים) ולבני משפחותיהם. פניות ציבור בתחום השיקום הינן בקשה לסיוע, בקשה למידע, תלונה, מתן משוב או הבעת הוקרה על מעשה או מחדל במערך השיקום והן מהוות בסיס לשיפור מתמיד של שירותי השיקום. משרד הבריאות  מחויב להתייחס…

קרא עוד

מיילים של פניות הציבור בקופות החולים

 

EtySh@clalit.org.il  –  גב' אתי שילינג, נציבת פניות הציבור, שירותי בריאות כללית

 

epramkly@leumit.co.il  –  גב' אלה פרמקלי, פניות ציבור, לאומית

 

pniot@meuhedet.co.il  –  ד"ר יצחק אלשיך, פניות ציבור מאוחדת

 

saadia_g@mac.org.il   – גב' גילה סעדיה, נציבת פניות ציבור, מכבי

 

 

כתובות להפניית תלונות

לפני שמפנים לאחת הכתובות הבאות אל תשכחו לברר עם האדם הפונה באם נעשו ניסיונות לפתור את הבעיה עם מנהל המחלקה/ ביה"ח/ מרפאה/ מסגרת שיקומית/ רכזת סל שיקום אזורית/ נציב תלונות הציבור בביה"ח לפי נוהל טיפול בתלונה.   *5400– מוקד טלפוני של משרד הבריאות. דרכו ניתן להגיש תלונות לפי הנוהל.   הוועדה לטיפול בפניות בתחום בריאות הנפש-…

קרא עוד

מחלקות טיפול יום

      פקס     טלפון     גיל     כתובת   הגוף המפעיל     יישוב   מחוז     09-8350905     09-8851290     מבוגרים ישראל ,24 בניין רח' גיבורי רעים–נתניה     אגודה לברה"צ     נתניה   מרכז     89153298     08-9150208     מבוגרים  …

קרא עוד