הרצאה – דר' לורה שרוני

הרצאה – דר' עומר לנס

תקציר מהיום הראשון של כנס משפחות 2018

תודה רבה על השתתפותכם בכנס משפחות מילם 2018 – גוונים של תקווה.
אנו רואים בכם שותפים מלאים להצלחה.
נתראה בשנה הבאה!

ממשנתו של דוקטור התלהבות – ערן שחר

בהרצאתה של מיכל ניר –  ביום שהמיניות עצרה, הוזכר בית הקפה הייחודי- בכיוון הרוח, המשמש כמקום מפגש בין אוכלוסיית מתמודדים עם מגבלה נפשית לבין האוכלוסייה הכללית. חשיבות המיזם היא בהשתלבות המתמודדים בקהילה, ופירוק מחסום הבושה העצמית אותה הם נושאים כמשקולת.
לפרטים נוספים על המיזם -לחצו כאו >>

אשתף שבאתי לכנס ובלי הרבה ציפיות. חשבתי אשמע הרצאות מעניינות, אפגוש אנשים (ואחפש את עצמי בין לבין..). אז היה גם זה, והרבה מעבר.

הכנס היה מושקע (והייתי בכנסים טובים בימי חיי), ההרצאות והפעילויות היו מגוונות ומעניינות, היו מעגלי שיח בהנחיית עובדי מילם ובני משפחה מומחים מניסיון,

פגשתי אנשים מעניינים וכאלו שאחרת לא הייתי פוגשת ואנחנו "באותה סירה", היו פעילויות בידור משחררות, והיתה מעטפת של מלון מפנק, נוף נהדר ואוכל מצויין, שרק הוסיפו לתחושה המפנקת.

יומיים של חופש והטענת אנרגיות, יצאתי מלאה תרתי משמע (-:

היה מדהים ולשנה הבאה כבר אגיע בשקיקה.

אני זכיתי. מזמינה גם אתכם(-:

האווירה היתה עוטפת, התכנים היו מעניינים, מפגשי השיח בקבוצות היו נחוצים. כך הכרנו יותר מקרוב את בני משפחתנו מ"משפחת אנוש" ויכולנו לשתף.

ממש רואים שהושקעה מחשבה בארגון ובמילוי התוכן, והאיכפתיות וההשקעה הורגשה לאורך כל השהות והמעבר מפעילות לפעילות.

עשיתם ועמלתם למעננו בני המשפחה, הרגשתי בזה, וזה היה ניכר בכל.

תודה רבה לכל עובדי מילם והמנחים, שעשו רבות, היו מעורבים והיו שם פשוט בשבילנו.

תודה מיוחדת לך סילביה אזולאי, שהקסמת אותי באישיותך המפרגנת ובכושר הארגון והחיבור שלך בין המרצים, אנשי הצוות והמשתתפים. עשייתך, שליחות.

 

ישר כח לכולכם!

השתתפתי השנה לראשונה בכנס המשפחות בנצרת. היתה לי חוויה נהדרת.

הרגשתי ששמו אותנו במרכז, במקום הראשון. ובלב חפץ.

הכנס היה ממקום מאוד מכבד.

הרגשתי שנתנו לי מתנה.

ואני, קיבלתי את המתנה.

תודה רבה!

"הכנס מחזק ותורם מאד. יוצר הזדמנות לפגוש אנשים נוספים המתמודדים עם בעיות דומות, ולא להיות לבד. כל הכבוד על הארגון המעולה. יישר כוח לעוסקים במלאכה."

הכנס מחזק ותורם מאד

"תכנים מעולים, לימוד רב ומרגש. ההשקעה הרבה במשפחות, זה כוון נכון שכן הן המעגל הראשון שנותן מענה לרוב הנושאים עם המתמודדים. ככל שנדע יותר, נתחזק, המתמודד יוכל לקבל סיוע במקום המוכר לו על ידי אנשים שהכי אוהבים אותו. תודה רבה!"

תכנים מעולים, לימוד רב ומרגש.

"אני מתפעלת מהיצירתיות, גוון הנושאים ואופן ההגשה. יישר כוח למארגנים ולמפעילים. ההרצאות מאד מרחיבות את האופקים ומעשירות, כל השאר – מרגש ומעורר… תודה על הכל!"

יישר כוח למארגנים ולמפעילים

" זו הפעם הראשונה שאני משתתפת בכנס בתחום זה ופשוט הועשרתי, התמלאתי בידע ובהרגשה של יחד. כנס מבורך. שיבורכו המארגנים והעושים מלאכתם קודש. תודה רבה!
read more

התמלאתי בידע ובהרגשה של יחד