אורה חן

מנהלת מילם ת"א

עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית, מנחת קבוצות ומדריכת סטודנטים.
בעלת ניסיון רב בבריאות הנפש וטיפול במשפחות. מתמחה בהתערבויות משפחתיות במצבי משבר בגישת הדיאלוג הפתוח ומטפלת .D.B.T

מילם בשבילי

זו שליחות. עבודה עם סיפוק ומשמעות שמאפשרת לי לגעת בחייהם של אנשים שנמצאים במצוקה, להיטיב את התמודדותם, להחזיק את התקווה לחיים טובים יותר, להחלמה ושיקום. הבנה שכאב הוא בלתי נמנע בחיים אבל סבל הוא אופציונלי והאופן שבו אנו מתייחסים משפיע על איכות החיים.

זכות לעבוד עם צוות מקצועי ומנוסה שנותן את הלב והנשמה.

טלי דגן

.M.A במחול וטיפול בתנועה. מטפלת בהבעה ויצירה. P.H.D במדעי ההתנהגות. מנחה באקדמיה, מדריכה, פסיכותרפיסטית, מטפלת משפחתית ומטפלת D.B.T מוסמכת.
בעלת ותק של שנים בעבודה במרכזי בריאות הנפש ובהנחיית קבוצות וסדנאות.

מילם בשבילי

בית מאפשר, מקום שמייצר מפגשים אנושיים בהם אנשים מרגישים שהם לא לבד ומעבר לכך המשפחה מקבלת מענה מקצועי לצרכים המורכבים אותם הם פוגשים בקשר עם בני ובנות משפחתם.

קארן פריאל

רכזת שלוחת בת ים

M.A בטיפול בהבעה ויצירה, פסיכותרפיסטית דינאמית מוסמכת. מתמחה בטיפול בנפגעי טראומה מינית וגילוי עריות (C.P.T.S.D). בעלת הכשרה בטיפול D.B.T וותק של שנים בשיקום ובריאות הנפש.

מילם בשבילי

נווה מדבר. מקום שאפשר לעצור בו באמצע המסע, לנוח לרגע (או יותר), לאגור כוחות ולקבל צידה להמשך הדרך. מקום נטול שיפוטיות ומלא חמלה, מקום שבו אפשר להרגיש הכל, לומר הכל ולהיות פחות לבד. מקום שמחזיק את התקווה גם אם נדמה שהיא אבדה.

זהרה שלו

M.A. בחברה ואמנויות ובהנחיית קבוצות. פסיכותרפיסטית דינמית.
מומחית בפסיכותרפיה גוף-נפש, ACT , FOT, בעלת ותק של למעלה מ-20 שנה בטיפול והנחיה. מלמדת סטודנטים לתואר שני במכללה לחברה ואמנויות קרית אונו.

מילם בשבילי 

בית. מקום שמאפשר מרחב בטוח לבני המשפחה להביא את עצמם, שהם מרגישים בו שהם לא לבד, שמעודד צמיחה והתפתחות בתוך מורכבויות הקשרים והיחסים במשפחה. מקום שהופך אותנו, גם אותי כמטפלת במילם, לבני אדם טובים יותר.

 

תהל נגדימן

M.A  בפסיכולוגיה חברתית עם התמחות ביחסים בין אישיים. בעלת ניסיון בבריאות הנפש וטיפול במשפחות. פרקטיקום בבית חולים שניידר בהדרכת הורים על פי הסמכות החדשה. בתהליך התמחות כפסיכותרפיסטית משולבת גישות.

מילם בשבילי

חוויה של שליחות, כבוד גדול עבורי לקחת חלק בסיוע למשפחות. כולנו עוברים תקופות מאתגרות בחיים, לפעמים לא כדאי לעבור אותן לבד. גם אם קשה זה רק אומר שאנחנו אנושיים. יש לכם עם מי לדבר ומגיע לכם להרגיש טוב. חשוב לי לעזור לכם.

נועה גלעדי

עובדת משפחות במיל"ם תל אביב, עו"ס קלינית MSW ומנחת קבוצות. בוגרת התכנית הישראלית לטיפול התנהגותי-קוגניטיבי.

מילם בשבילי

זה מקום נעים וחם שאפשר להגיע אליו ולהרגיש בבית.
מקום שבו רואים אותך ומקבלים אותך בזרועות פתוחות.

אלינה ווילד

עובדת סוציאלית M.S.W דוברת רוסית, בעלת ניסיון רב שנים עם אוכלוסיות מגוונות במצבי משבר בתחום בריאות הנפש.

מילם בשבילי

זה להשתייך לצוות איכותי, מקצועי ואנושי שההשפעה שלו משמעותית.

אביבה חי

בת משפחה מומחית מניסיון

בת משפחה מניסיון. כבת משפחה עם ידע וניסיון הקשר שלי עם המשפחות נעשה ממקום של תמיכה, רגישות והקשבה בגובה העיניים ומתוך הבנה והזדהות. לכולנו יש מסע משותף ובאפשרותנו להשפיע על המציאות בה אנו חיים ולהתמודד בצורה מיטבית.

מילם בשבילי

אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש עם ניסיון רב ויכולת נתינה גדולה מתוך מקום של אהבה ואכפתיות. שמחה להשתייך לצוות.

עו"ד מיכל ווזנר

עורכת דין מאז 1992, מתמחה בדיני ירושה. בעלת דוקטורט בתחום של ספרות ומשפט. ממקימי עמותת מרווה – משפט, רווחה והעצמה. עובדת עם מתמודדי נפש ומשפחותיהם מזה למעלה מחמש עשרה שנה.

מילם בשבילי

מקום שבו העשייה המשפטית יכולה להביא תועלת ורווחה לאנשים שמתמודדים עם מציאות מורכבת. אני רואה בכך שליחות חשובה מאד.