"למנהלת המרכז בחיפה ולכל צוות מילם היקרים,

תודה ענקית! תודה על הליווי לאורך כל 6 השנים במסע שלנו כמשפחה מתמודדת, עם בן מתמודד. סוף סוף אנחנו מרגישים שאנחנו נושמים וחוזרים לחיים מאתגרים פחות, ויכולים להודות לכם בכתב. 6 שנים שאנחנו נמצאים איתכם בחיפוש תשובות כדי לעבור את המשבר, ואת סופת ההכחשה של הבן ושלנו. המשבר שלנו היה כמו לאבד בן, כאילו חווינו מוות. היינו צריכים להתאבל, ולהשלים עם זה שחלק מהבן שלנו נשאר בשנת 2017. בשנה זו נולד בן חדש במשפחה. בן אחר שצריך להכיל ולהתרגל אליו, ולהתחיל לטפח משפחה חדשה.

קיבלנו מתנה בתהליך שעברנו – לבד ואיתכם. הייתם שם לאורך כל הדרך: בפגישות אישיות ובקבוצות, בימי עיון ובסדנאות. לקחנו כל מה שיכולתם לתת ולהציע, ויש לכם המון מה לתת. תודה לכם על הרגישות ועל הבית הפתוח שהוא מילם, לאורך כל היום – בטלפון, בוואטספ ובפגישות האישיות. תמיד הייתם לנו אוזן קשבת. בתהליך שלנו במילם נעשתה פריצת הדרך למסלול חיים חדש, מסלול להפרדה בין המחלה והשבר להיותנו משפחה.

אנחנו מודים לעורכת הדין שליוותה אותנו על העצות והתובנות שלה, שהיו כולן עצות של זהב. תודה גם למזכירה של מילם חיפה, שהייתה שם תמיד בנועם ובסבלנות. הדרך כנראה עוד ארוכה ומתמשכת (עד 120) אך ברורה יותר להתמודדות. הבן נמצא בהוסטל לאחר אשפוז, מתמודד עם הדרך החדשה ונראה בהשלמה (לא מושלמת). אנחנו נמשיך לתמוך בבן האהוב שלנו. לא ויתרנו ולא נוותר עליו ועל עצמנו. לכל בן משפחה יש את המסע שלו – לבד, וביחד. מאחלים לכם המון כוחות בעבודת הקודש שלכם, שהיא מאתגרת ומבורכת. תבורכו כולכם בברכת אור ואהבה, לכם ולכל בני ביתכם.

באהבה רבה,

מאיתנו."